Skip to content

Coachingstrajecten

Bijvoorbeeld ter preventie van uitval, ter verbetering van de communicatie, loopbaan begeleiding e.d.

My Dare werkt dmv blended coaching waarin verschillende methodieken worden ingezet naar behoefte van cliënt en de fase in de te behalen doelstellingen. Methodieken en middelen die worden ingezet zijn o.a.:
– CSR- stressmethodiek (inclusief vragenlijst)
– De Ladder (gedrachtsverandering)
– Inzet van Gezonde Boel Modules
– Nijmeegse hyperventilatieschaal
– Motivational Interviewing
– Visueel coachen
– Acceptance and Commitment Therapy (ACT)
– Cognitive gedragstherapie

Per traject kan er aan maximaal 3 doelstellingen gewerkt worden. Doorgaans zijn er 5/6 consulten nodig om de doelstellingen te behalen. Bij voorkeur wordt de laatste afspraak afgesloten met een gezamenlijk consult van werknemer, werkgever en coach.
Intake is gratis.

Trainingen
Voorbeelden zijn thema’s zoals stress, communicatie, gedragsverandering e.d. My Dare ontwikkelt, in samenwerking met opdrachtgever, trainingen met verschillende didactische vaardigheden. Er kan maatwerk geleverd worden naar behoefte van doelgroep en doelstelling(en). Zowel voor kleinschalige als grootschalige groepen, online en live trainingen.

Of mist u een ervaren trainer, neem dan contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Meer informatie? 

Een goed klantcontact is essentieel voor uw relatie met klanten. Niet alleen voor het behouden van uw huidige klanten maar ook voor potentiële klanten. Reviews, klantwaardering, responstijd e.d. beïnvloeden de potentiële klant om wel of geen contact met u te zoeken.

Verbetert uw klantcontact en overtreft u de verwachting van uw klant, dan heeft dit een positief effect op uw huidige klantrelaties. Ook trekt u meer potentiële klanten omdat u zich positief onderscheidt van uw concurrenten o.a. met reviews, klantwaardering en responstijd. Effect: uw omzet verhoogt.

Medewerkers die zich inleven in de klantsituatie, zich aanpassen naar het niveau van de klant, latente behoeftes achterhalen, de klant tevreden stellen ook als de klant niet verkrijgt wat het verwacht, zijn onmisbaar voor een klantgerichte organisatie. Het levert u niet alleen klantenbinding op, maar ook informatie over de behoeftes van uw klanten. Hierdoor kunt u uw product of dienst beter afstemmen op de behoeftes van de markt.

My Dare biedt trainingen op het gebied van klantcontact en klachtenafhandeling. Met, als daar behoefte aan is, aanvullend coaching on the job.

De inhoud van de training wordt afgestemd naar de wensen van uw bedrijf en uw klanten. Trainingen kunnen zowel in house als out house gefaciliteerd worden.

Meer informatie? 

Warchild

My Dare is supporter van War Child

Bij elk geboekt trainings- of coachingstraject doneert My Dare een vast bedrag aan War Child

Back To Top